Wednesday, 20 January 2010

selamat tinggal kaki robot

hari isnin, genap zahran berkaki robot...ptg tu, lepas balik sekolah, ibu, abah ngan nenek yah temankan zahran jumpa doc, appointment nak bukak kaki robot tu...dalam hati ibu, tok sah ckp la, berdebar2 je rasa, bole jalan cam biasa ker, sakit lg ker, macam2 lah.....

sampai sana, doc suruh masuk bilik rawatan, nurse yg buat kerja potong2 ni


nilah rupa gergaji yg nak potong kaki robot zahran, comey jer....

alhamdulillah, zahran redha dan memberikan kerjasama.....tp kekadang duk cakap takut2 jugak...ibulah memainkan peranan...bg zahran cool

siap tak kasi ibu lepaskan tangan, takut..takut..tp mata sibuk je nak tgk gergaji tu

lepas selesai, try luruskan kaki, alhamdulillah...dah tak sakit
pastu x-ray kaki sekali lagi...resultnya, alhamdulillah, retak dah tak ada...

try jalan...tak lepas kaki robot tu, maklumla, dah melekat jer 2 minggu...
doc pesan, jgn bg dia jalan sangat 2 3 hari ni, jgn lari, takut jatuh lagi, sbb tulang dia baru pulih ...tapi sehingga hari ini (rabu), zahran macam tak boleh jalan macam dulu, masih tak nak luruskan kaki, tak tau la sama ada muscle dia masih keras, sbb 2 minggu tak bergerak , atau ada masalah lain...nak tgk 2 3 hari ni, kalu masih sama, nak kena jumpa doc lagi la...
harap2 semuanya baik


1 comment:

kirana said...

mmg hero la zahran ni..hehehe
kecik2 dh experience kaki robot

ila..i nampak coach u :)