Wednesday 25 March 2009

Suspen Jerrrrr.......

Hehehehe....dah lama tak update...
akuni, setiap kali update blog, mesti berazam tetiap hari nak update...tapi sudahnya bersawang jer blog aku ni...so camner nak tambah pembaca blog ni....kikikikikikiki...

actually aku nak share perasaan aku je ni...rasa suspen jer menunggu hari ni....
hari ni kiranya aku dah 38++ weeks, lebih kurang ada 10 hari lagi nak sampai tarikh due aku 04.04.09.....sekarang ni aku rasa mcm dah tak nak tunggu tarikh cantik jugak la kan 0404, rasa mcm nak bersalin hari ni jugak...bukan apa, last checkup hari sabtu lepas, estimate berat baby dah 2.98kg....waaaaaa, aku, kalu boleh tak nak baby nanti berat sgt, takut tak larat nak push , takut jd mcm pengalaman dulu, tak larat nak push, akhirnya perlukan bantuan vacuuummm...
kalu boleh, kali ni aku boleh bersalin normal tanpa apa2 bantuan, insyaAllah.....

walaupun aku dah tak sabo nak bersalin, tp masih tak prepare lagi barang kelengkapan ke hospital...takpelah, dah ada pengalaman kan, lg pon bkn nak bawak apa pon, sumer spital sediakan, yg aku kena bawak cuma baju ibu n anak yg nak bawak balik jer...
kelengkapan pantang lain rasanya cam dah lengkap la, cuma ada la yg tak perlu sgt tu, tak payah la prepare

doakan aku selamat bersalin yer.....bila lah nak ada tanda ni...asyik duk suspen je ni...nak wat keja pon dah tak semangat...sedangkan ada lagi 1 2 keja tak siap lagi....tp keja yg tak penting sgt la...yang penting2 dah setel kut....

oklah...itu jelah luahan aku hari ni........

2 comments:

ANAKIRANA said...

hiks mesti tak larat nk bwk perut dah kan

mmg..tiap kali peknen..suspen nya lain..walopon dah experience kan..

aku doakan hang bersalin dgn selamat

p/s.04.04 tu besday ehem2..hahaha..igt lagi tu..

Whitelily said...

gambar baby girl!!!! dan segala maklumat segera perlu di post di sini! tu la tips nak buat i lg jeles kekeke